AGM:1.0.23
复现:
1.开始测试
2.按C键
问题内容: 对象动作的改变镜头可移动范围出现bug,更改范围行动执行时,对象被弹飞
额外:请官方也优化一下对象内容,目前遇到一个问题是对象生成主角后,主角再生成一个体量比较大的对象就会造成卡顿,另外也幸苦官方了,谢谢官方!
动作-镜头可移动大小bug.rar (355.2 KB)
AGM:1.0.23
复现:
1.开始测试
2.按C键
问题内容: 对象动作的改变镜头可移动范围出现bug,更改范围行动执行时,对象被弹飞
额外:请官方也优化一下对象内容,目前遇到一个问题是对象生成主角后,主角再生成一个体量比较大的对象就会造成卡顿,另外也幸苦官方了,谢谢官方!
动作-镜头可移动大小bug.rar (355.2 KB)
JP:
再現手順:
テストを開始
C キーを押下
問題内容:
オブジェクトのアクションでカメラの移動可能範囲を変更する際にバグが発生し、範囲変更のアクション実行時にオブジェクトが予期せず飛ばされる現象が起こります。
補足:
公式側でオブジェクトの内容についても最適化をいただければ幸いです。現在、オブジェクトが主人公を生成した後、主人公がさらにサイズの大きいオブジェクトを生成すると、処理がカクつく問題に直面しています。
それに、公式の皆様はこれまでもご尽力いただきありがとうございます!
EN:
Reproduction Steps:
Start the test
Press the C key
Issue Description:
A bug occurs when changing the camera’s movable range via an object’s action—during the execution of the range adjustment action, the object is unexpectedly launched (flung away).
Additional Notes:
It would be greatly appreciated if the official team could also optimize the object-related content. Currently, we are facing an issue where after an object spawns the protagonist, if the protagonist further spawns a large-sized object, it causes lag (stuttering) in the game.
Additionally, thank you to the official team for all your hard work so far!