BUG:无敌时禁用碰撞箱失败 無敵時に衝突箱を無効にするのに失敗しました Disabling the hitbox while invincible fails

控制:
AD 左右移动 S踢击
描述:
玩家可以控制角色进行移动和踢击,踢击命中会出现特效和音效;
敌人可以被玩家踢击,被命中会被击飞。
敌人受到攻击会产生3秒的无敌并且禁用受击碰撞箱。
bug:
玩家命中无敌的敌人依然会有特效音效;
无敌的敌人被命中依然会被击飞;
根据调试设置里的开启显示碰撞,发现无敌并没有让碰撞箱消失。

操作:
AD 左右移動 S キック
説明:
プレイヤーはキャラクターを操作して移動とキックを行うことができ、キックがヒットするとエフェクトと音声が再生される;敵はプレイヤーによってキックされ、ヒットすると吹っ飛ぶ。敵が攻撃を受けると3秒間の無敵状態になり、ヒットボックスが無効になる。
バグ:
プレイヤーが無敵の敵にヒットしてもエフェクト音声が再生される;無敵の敵がヒットしても依然として吹っ飛ぶ;デバッグ設定で衝突を表示すると、無敵でもヒットボックスが消えていないことがわかる。

Control:
AD Move left and right S kick
Description:
Players can control their characters to move and kick, and special effects and sound effects will appear when kicking hits;
Enemies can be kicked by the player and knocked away if hit.
Enemies are invulnerable for 3 seconds when attacked, and hit hit boxes are disabled.
bug:
Players who hit invincible enemies will still have special effects and sound effects;
Invincible enemies will still be knocked away if hit;
According to the opening display collision in the debugging settings, it was found that the invincible did not make the hitbox disappear.

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提取码:eggr
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此项目在1.0.14中无法打开,会直接导致编辑器崩溃。

我的两台电脑都能打开,其中一台还是现下载agm,现复制项目过去打开的

Hi AnG,

We checked your project, and at the beginning of the damage and movement animations, you’re turning off the “Disabled” setting of the HitCollision. As a result, the deactivation seems to be getting overridden.

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