1.我已经试过很多了,用代码直接切换场景会导致“debug”直接闪退
2.我不知道agm内部用了一些什么原代码
3.我不想使用scene tarnsition这个场景切换编辑窗口来切换场景
4.我只想用最简单的生成对象用传送门或者直接切换场景来保证后续优化不会出现问题,万一到后期场景状态机过多导致读取场景卡顿怎么办,数量过多链接条件维护困难怎么办
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JP:
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既に様々な方法を試したが、コードで直接シーンを切り替えると「デバッグ」が即座にクラッシュしてしまう。
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AGM の内部でどのようなオリジナルコードが使用されているのか分からない。
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シーン切り替えのエディタウィンドウ「Scene Transition」を使ってシーンを切り替えたくない。
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後期の最適化に問題が生じないよう、最もシンプルな「オブジェクト生成によるポータル使用」または「直接的なシーン切り替え」を使いたい。万が一後期にシーンステートマシンが过多になり、シーン読み込み時にカクつきが発生したらどうしよう? リンク条件の数が过多になり、保守が困難になったらどうすれば良い?
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EN:
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I have already tried many methods, but directly switching scenes with code causes the “debug” to crash immediately.
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I don’t know what original code is used inside AGM.
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I don’t want to use the “Scene Transition” editor window for scene switching.
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I just want to use the simplest methods like “using portals by generating objects” or “direct scene switching” to ensure there are no issues with later optimization. What if there are too many scene state machines in the later stage, leading to stuttering when loading scenes? What if there are too many link conditions, making maintenance difficult?